SİPARİŞ DİYALOGLARI- ŞU TAKIM NE KADAR?

3 04 2010

– Hoşgeldiniz.
– Şu takım ne kadar?
– X Lira taksitli fiyatımız, nakiti.Y Lira.

– Ben nakit alacağım ama mutfağıma uygun boyatmak istiyorum.
– Olur tabi ki, mutfağınızdan bir kapak ya da çekmece alsak, yüzde doksan aynısı olur.
– Yoo… Mutfağımı yeni yaptırdım, kapak-çekmece veremem.
– Efendim, renk kartelamızla biz gelsek…
–  Bakayım renk kartelanıza, hah işte bu renk ! “Armut”.

– Yalnız sizin mutfağınız mdflamdan yapılmıştır. Her firmanın renk kartelası kendine hastır. Renk isimleri aynı olsa da tutmayabilir renkler. Her mdflam üreticisinin “armut” rengi aynı değildir.
– Yerinde görsek daha iyi olur.
– Gerek yok işte bu renk.
– Peki efendim.
(Teslim günü…)
– Alo…
Bintaş Mobilya‘dan arıyorum, müsaitseniz ürününüzü teslim etmeye geleceğiz.
– Getirin evdeyim.
(Teslim sırasında…)

– Aaa. Bu renk hiç uymadı.
– Efendim araçtan renk kartelasını getireyim…
(Renk  kartelası getirilir…)
– Bakın efendim, “armut” seçtiğiniz renk, ama sizin mutfağınız “kiraz”. Gelip bakalım rengi yerinde görelim demiştik.
– Evet, demiştiniz, benim hatam, n’apıcaz şimdi ? Çok üzüldüm emin olun, şimdi ağlayacağım.
– Üzülmeyin, yenisini yapacağız. Bunu kullanmaya devam edin, 7 gün sonra “kiraz” renk yapılmış olur. Biraz dikkatli kullanın yeter.
– Olur mu! Kullanmam, ben bir hafta daha yerde yerim. Zarar etmeyin, aradaki boya farkını ödeyeyim.
– Hayır hanmefendi olabilir insan hali…Kesinlikle fark ödemeyeceksiniz. Bu takım dursun şimdilik, “kiraz” gelince değiştiririz.
– Allah razı olsun size sürekli müşteri gönderirim.
– Buna yok demeyiz işte…İyi günler.


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

